Saturday, November 26, 2011

Salam Awal Muharam.. Azam Baru..

Assalamualaikum wbt,

Tinggal beberapa minit lagi nak masuk tahun baru dalam kalendar Islam..Tak lama lagi umur aku dah nak menginjak angka 3.. huhu. aduhai...rasa mcm dah tua jer.. tapi mmg pun kan..skrg ni dah kena biasa2 kan walaupun pada realiti hati meronta2 nak tolak ke angka 2 lagi..huhu. Anyway, its just a number.. hidup mesti diteruskan juga.

Alhamdulillah, dalam tempoh setahun ni...hampir kesemua apa yang aku azamkan termakbul... dalam 29 tahun aku hidup di muka bumi ni, inilah tahun yang betul2 aku nampak azam aku menampakkan keberhasilannya.. Ini semua adalah berkat daripada doa mak abah aku... tak henti2 mereka doakan aku..dan paling aku percaya sekali, ia adalah berkat doa mak abah di Padang Arafah tahun lalu..Doa dibacakan secara LIVE dari sana, dan aku meng-AMIN-kan.. ada 10 perkara yang aku minta mak abah aku doakan...dan semuanya dengan izin Allah, aku kecapinya..Syukur kepadaMU ya Allah.. kau permudahkan segala urusan ku dan kau berikan ku kekuatan dalam mengharungi hidup di muka bumi Mu ini..

Sekarang ni aku tak letak azam yang banyak...sebab azam yang lepas semuanya tak tertunda.. Mungkin ada beberapa perkara yang boleh aku pertimbangkan dan ingin aku capai untuk tahun baru ini..Sekarang ni tiba2 dah ada dalam kepada azam terbaru...cuma rahsia je lah... nanti bimbang orang salah maksud..

Oklah..dah nak masuk tahun baru ni...aku nak siap sedia untuk baca doa akhir tahun dan awal tahun...Semoga tibanya tahun baru ini membawa seribu satu makna buat kita semua...Amin Ya Rabbal Alamin.. Sebelum berundur, aku ingin mohon maaf sekiranya ada tersalah kata dan bicara, perbuatan yang menyinggung dan sindiran yang mungkin sekadar gurauan, tetapi ianya mengguris perasaan.. Aku cuma manusia biasa sahaja.. tak sempurna mana...

Wassalam..








No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails