Wednesday, September 28, 2011

Tahniah Pidot..

27/09/2011

Assalamualaikum wbt,

Nak tido..tapi tak boleh nak tido sebab running nose..nak melecet hidung.

Alhamdulillah, hari ni aku berjaya habiskan puasa enam pada 27/09/2011. Betul2 2 hari sebelum Syawal melabuhkan tirai. Esok dah tak perlu risau2 lagik..hehe. Boleh makan tengah hari pasni..

Tadi kat opis masa rehat aku layan citer Aku Tak Bodoh, adaptasi dari filem Singapura yang berjudul I Not Stupid. Sejam aku layan waktu rehat..then sambung time2 nak balik..ehehe.. tapi kerja aku kasik setel dulu ok... Quite nice lah citernya..tergelak2 aku sorang diri.. Part sedih tu, sedihlah..yang kelakar tu, memang agak kelakar.. tapi sarat mesej tuh.. Memang recommended untuk anda menontonnya..

Anyway, pada 25/09/2011 adalah majlis perkahwinan sahabat baik aku, Siti Rafidah Arifin bersama dengan suaminya, Syed Yusuf.. Alhamdulillah, dapat jugak aku sampai ke majlis dia ni.. aku memang akan cuba datanglah sebab dialah besfren perempuan yang aku ada sejak dari zaman sekolah rendah, sekolah agama, menengah, universiti dan lepas belajar.. Actually, agak terasa kehilangan dan sedihlah juga sebab lepas ni memang takdelah aktiviti menghantar juadah sempena puasa dan raya setiap tahun..huhu..lama beb kenal. Alhamdulillah, Rafidah diketemukan jodoh dengan pasangan yang sangat baik dan aku percaya dapat membimbing dirinya ke jalan yang diredhai oleh-Nya. Peguam lagik okehhh...:D

Oklah..nak kena masuk bilik jugak walaupun air kat hidung masih tak berhenti... apa kenalah tiba2 jadi mcm ni.. mungkin aku pekena sambal belacan banyak sangat tadi kot Waroeng Penyet, The Curve tadi..

P/S : Syukur alhamdulillah..Allah menduga kita dengan sedikit kesusahan..tetapi didatangkan pula kepada kita berganda2 nikmatnya..Amin. Harap tabah menghadapi setiap yang terjadi ya...

Bersama pengantin Siti Rafidah & Syed Yusuf

Bersama Zanariah & Rozaini

bersama June

with Khiswar..best buddy

with Nazry..


Wassalam..


1 comment:

  1. ko bile pulak nak amik gambar dengan aku?hohoho..papepun..congrates pidot...=]

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails