Saturday, January 29, 2011

Bosan jugak ahh ..


29 Januari 2010

Assalamualaikum,

Boleh tak tajuk aku macam tu?

Boringnya hari ni..orang kat rumah dah takde. Osmet masing dah balik kampung..cuti panjang ok! Orang cina yang nak beraya, korang pulak terlebih cuti..hehe...Si Zach pulak baru jer tadi angkat2 barang pindah ke rumah baru di Shah Alam. Sian Zach..tak dapat aku nak menolong. Tadi dia angkut barang pun aku tak sempat nak tolong...teruk pulak rasa..tetiba teringat, time aku nak pindah dulu..dialah yang selalu tolong aku..tapi time dia, aku tak menyempat pulak.. maaf sangat2..sebenarnya aku sedih...cuma nak tunjuk tak terkeluar.. anyway, semoga seronok di tempat baru ya..ada pool, gym dan sauna lagi ok..huhu. Jimat. Tak yah nak gi Fitness First..Save RM 215 ko..

Tapi semalam, aku memang collapse sungguh sebab aku betul2 keletihan. Pergi gym, tapi pandang besi pun rasa tak kuasa nak mengangkatnya..masuk steam room jap then terus balik.. Dalam 2 hari aku cuma tidur tak sampai 7 jam..memang jam sangat kepala bila kat kelas... Langsung aku tak boleh nak ikut sepanjang hari...aku cuba fokus tapi mmg tak boleh...betul2 lost sebab otak dah tak boleh nak masuk..tepu! Dengan laparnya...dengan keletihannya... rasa rugi sangat semalam ketinggalan.. memang kena buat revision semula kalau ada masa..memang taubat aku nak tidor lewat kalau esoknya ada benda baru nak belajar nak2 yang menggunakan kepala otak ni...kalau otak letih, memang takkan gerak punya!


Lab test yang aku kena buat...yang ni sukses lah..aku suka! (sukses je tunjukkan..hehe)

Actually hari ni aku terasa boring giler boleh tak..sepi menyelubungi diri.. tetiba rasa sedih pun ada..xder mood..mcm ni lah kalau dok sorang2..ader jer benda nak fikir.. aku nak fikir pasal kerja boleh, tapi tak mahu lah sebab skrg waktu cuti...tapi nak tak nak, aku kena fikir jugak lah kan...apapun, pasni aku nak gi TESCO..nak shopping barang2 yang semakin berkurangan kat rumah ni..rumah agak berselerak tapi takder intention aku nak mengemasnya...roh mengemas belum sampai lagik..tengoklah esok ker..atau balik TESCO tu tetiba roh mengemas rumah sampai..

Ok..gtg..wassalam..


2 comments:

  1. Kesian yg abg.mad...
    byk2 kn berehat ye...
    semoga kembali 'bersemangat' sperti biasa...
    supaya dpt melakukan kerja2 harian seperti biasa...:-)

    ReplyDelete
  2. thanks ahfadz..
    insyaallah..malam semalam dah terlebih tidurnya dah..hehe

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails