Friday, November 26, 2010

Kepulangan Yang Dinantikan..

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,

26/11/2010

Hari ini adalah hari kepulangan kedua ibu bapa aku dari Tanah Suci Mekah...Syukur alhamdulillah. Mak abah baru call tadi, keadaan mereka baik-baik sahaja. Cuma abah sedikit batuk2 sebab perubahan cuaca. Tapi yang paling penting adalah, mereka berdua sihat sepanjang mengerjakan ibadah haji.. Syukur alhamdulillah.

Masa call tadi, mak kata penerbangan delayed..sampai sekarang ni lah masih tak terbang-terbang lagi. Sepatutnya aku memang dah bersiap2 nak ke KLIA..tapi tak apa, yang penting perjalanan mereka ke sini semuanya baik-baik sahaja..Insyaallah.. Nanti yang akan ambil mak dan abah ialah aku ngan akak aku..kedua abang aku standby kat rumah tiup2 belon..huhu..takdelah..dorang buat preparation untuk masak kalau ada tetamu yang hadir nanti..

Oklah, nak tulis banyak..tapi next time jer kot..ehehe. Baru lepas makan tengah hari ni..uwaaa, ruginya tak abes..dah cuba makan/ telan tapi tak boleh nak masuk..mcm nak kuar balik...takpe lerr..apapun, nak gi workout sat sementara orang tak ramai lagi..asik terlopong jer perginya.. rugi x pergi sebab dah bayar...kkdg semata2 masuk gym sebab nak minum2 air percuma kast situ dan isi dalam botol air buat stok kat rumah..huhu..buruk perangai..tapi nak buat mcm mana..niat cuma nak memaksimakan apa yang dah dibayar kan, kenalah buat mcm tu...:D

orait...gtg, wassalam..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails