Tuesday, May 20, 2014

Kosong

Seriously...dah lama aku tak jenguk blog aku ni...kkdg ada blog ni bagus gak..sajer nak refresh kenangan2 lalu yang pernah terjadi dalam hidup kita kan..

Banyak perkara yang berlaku dalam masa setahun ni..kalau nak dicatatkan dalam blog memang tak tercatat...Dulu aktiviti menulis blog ni mmg popular benar di kalangan kawan-kawan aku...tapi dulu lah...skrg ni yang aku tgk..sorang je lah yang aktif berblog...yang lain...dah berkubur..huhu..

Lately ni..aku banyak sangat berfikir...berfikir tentang masa depan aku.. Tapi apakan daya, kekadang kita ni cuma boleh merancang..tapi pengakhirannya, Allah yang tentukan samada perancangan itu dapat dilaksanakan atau tidak.. Selalunya apa yang aku rencanakan jarang sekali menjadi kenyataan...Tapi aku tahu, Allah sebaik-baik perancang..Sekiranya apa yang aku rancang itu gagal, mesti ada hikmah di sebaliknya..

Sekiranya ada yang pernah rasa diri aku ini beban, pernah terluka dan sangat terluka dengan diri aku...aku mohon beribu kemaafan...Insyaallah, aku akan mencari ruang untuk diri ini dan pastikan satu hari... aku takkan jadi beban lagi untuk diri kalian buat selamanya... Izinkan aku muhasabah diri sebab aku bukanlah manusia sempurna...  banyak khilaf aku..

Terima kasih..


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails