Tuesday, May 20, 2014

Kosong

Seriously...dah lama aku tak jenguk blog aku ni...kkdg ada blog ni bagus gak..sajer nak refresh kenangan2 lalu yang pernah terjadi dalam hidup kita kan..

Banyak perkara yang berlaku dalam masa setahun ni..kalau nak dicatatkan dalam blog memang tak tercatat...Dulu aktiviti menulis blog ni mmg popular benar di kalangan kawan-kawan aku...tapi dulu lah...skrg ni yang aku tgk..sorang je lah yang aktif berblog...yang lain...dah berkubur..huhu..

Lately ni..aku banyak sangat berfikir...berfikir tentang masa depan aku.. Tapi apakan daya, kekadang kita ni cuma boleh merancang..tapi pengakhirannya, Allah yang tentukan samada perancangan itu dapat dilaksanakan atau tidak.. Selalunya apa yang aku rencanakan jarang sekali menjadi kenyataan...Tapi aku tahu, Allah sebaik-baik perancang..Sekiranya apa yang aku rancang itu gagal, mesti ada hikmah di sebaliknya..

Sekiranya ada yang pernah rasa diri aku ini beban, pernah terluka dan sangat terluka dengan diri aku...aku mohon beribu kemaafan...Insyaallah, aku akan mencari ruang untuk diri ini dan pastikan satu hari... aku takkan jadi beban lagi untuk diri kalian buat selamanya... Izinkan aku muhasabah diri sebab aku bukanlah manusia sempurna...  banyak khilaf aku..

Terima kasih..


3 comments:

  1. Suami saya Johnson membuang saya untuk wanita lain untuk pes 3 tahun ,. Rakan saya Jennifer Oscar memperkenalkan saya kepada seorang pelukis Voodoo Love Spell yang dipanggil Oduduwa,
    Pada mulanya saya tidak pernah percaya DR Oduduwa akan dapat membantu saya memenangi kembali HUSBAND EX saya dari wanita lain ini, ini adalah kali pertama saya melibatkan dalam Love Eja, kerana cinta yang saya ada untuk suami saya, saya masih sayang dia dan saya ingin suami saya pulang ke rumah, saya berikan percubaan, saya dengan teliti mengikuti dan mematuhi semua arahan DR ODUDUWA. saya mengejutkan bahawa selepas 3 Hari menghantar cinta-mantra dan bekerja Incantations dengan gambar suami saya dan nama-nama yang diberikan kepada DR ODUDUWA, Makan tengah hari ejaan cinta ke udara bagi pihak saya pada 12: 00.Ozlock tengah malam. Keesokan harinya saya berjumpa dengan panggilan yang tidak dijawab di telefon saya, beberapa munites kemudian saya EX HUSBAND memanggil saya di telefon meminta saya untuk memaafkan dan melupakan semua yang dia telah melakukan salah untuk menyakiti saya, Suami saya bercakap dengan saya dengan baik dan dia menyesal. sekarang diri saya dan suami saya kembali bersama-sama dan kami sangat gembira dengan kehidupan baru kami sebagai keluarga ... terima kasih kepada DR ODUDUWA untuk kerja yang hebat yang telah dilakukannya untuk saya .. saya berjanji kepada Oduduwa untuk membagikan kerja baiknya Kesaksian kepada dunia selepas ia berfungsi dan benar-benar karya Love-Eja untuk kebaikan saya.
    Apabila anda memerlukan bantuan sedemikian dan anda mempunyai sesiapa sahaja yang anda kenali atau saudara-mara yang ada di sana yang mengalami sebarang krisis hubungan hari ini, sila memaklumkan kepada mereka untuk menghubungi ODUDUWA melalui e-mel: dr.oduduwaspellcaster@gmail.com
    Cara Bawa Balik cinta anda, jika anda mempunyai kes seperti berikut ...
    SPELLS PERKAHWINAN, PELAJAR SPELLS, SPELLS KASUS MAHKAMAH, LOVE SPELLS
    Adakah kekasihmu mengambil masa yang lama untuk memutuskan?
    Adakah kekasih anda menipu anda?
    Adakah kekasih anda masih bercakap dengan bekas?
    Adakah kekasih anda mempunyai pengaruh buruk?
    Adakah saudara-saudara kekasih anda berubah fikirannya?
    Adakah kekasih anda menghindari anda apabila anda memerlukannya?
    Eja Menang Lotto
    Eja untuk memenangi Kupon
    Eja Berhenti Perceraian.
    Eja mencari cinta sejati.
    ejaan untuk menyelamatkan perkahwinan anda daripada wanita lain.
    Makan siang untuk mendapatkan Rick, kemasyhuran dan kekayaan.
    Ejaan ritual
    Jatuh balas dendam untuk mengembalikan wang anda yang hilang dari penghutang.
    Eja untuk mendapatkan pekerjaan yang baik.
    Oduduwa E-mel: dr.oduduwaspellcaster@gmail.com
    Tel: +13019658857

    ReplyDelete
  2. I want to use this medium to let every one know that HERPEs has cure and that Dr Ofua is the solution. am Tom Leppertt from New Jersey, i was tested HERPEs positive in july the year 2014, then ealy this month i read aticle about Dr Ofua having HERPEs cure,i decided to look for him and lastly i was able to contact him through his email and phone number he told me everything that he needed and i play along too and he now then told me that he has prepared some local medicine that i need to drink it and he send it to me i actually did as he directed, then later that night i was unable to sleep i urinate and toilet almost all the night i called him later that night to tell him how am feeling he told me that everything will be fine,few days later he called me and advice me that i should go to hospital to checked my status i actually did and i was now tested NEGATIVE i told everyboby right there at the hospital and i called him and thank him for his good work he told me to let people out there know about this if you knew you have this disease and you want to get cured permanently i recommend his service for you kindly contact him to get your cure as well,. on his
    email: thegreatherbalhealinghome@gmail.com
    Whatsapp: +2347059497969

    Best Regards
    TL

    ReplyDelete
  3. +1(901)878-9747 Buy covid-19 vaccination card online

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails